Sekiranya anda mempunyai maklumat aktiviti @ program Pakatan Rakyat di Wilayah Persekutuan, sila hantar maklumat anda di shoutbox sembang-sembang dibawah blog kami @ emailkan kepada kami di :

jabamalwp@yahoo.com

Program Hi-Tea Wanita Pakatan Rakyat


Bahagian hadapan kediaman MB Selangor.

Pengarah Unit Amal Wilayah dan anggota yang baru tiba

Berkumpul di ruang legar luar kediaman MB Selangor


Solat Zohor dan ....

makan dahulu sebelum bertugas

Dr Syed Husin Ali turut serta menjamu selera bersama Unit Amal

Mula bertugas

Dewan Megawati yang terletak di bawah rumah MB tempat berlangsung program

Para wanita yang hadir


"Tugas dah selesai, mari pulang". Kata pengarah.

Pada hari Ahad 19 April yang lalu, Dewan Muslimat PAS Pusat dan Wanita PKR telah menganjurkan prgram Hi-Tea dan dialog di kediaman rasmi Menteri Besar Selangor di Shah Alam, Selangor.

Tajuk dialog yang diketengahkan dalam program tersebut adalah "Wanita Berdaya, Kita Bersaudara" yang mana Timbalan Presiden PKR, Dr Syed Husin Ali telah dijemput untuk membicarakan tentang tajuk berkaitan. Antara pimpinan wanita PKR, DAP dan Dewan Muslimat yang hadir adalah YB Dr Mariah Mahmud, YB Hjh Siti Zailah, Sdr Aiman Athirah Al-Jundi, YB Teresa Kok, YB Zuraida Kamarudin dan ramai lagi.

Dalam program tersebut, Unit Amal Wilayah Persekutuan telah dipanggil untuk membantu tugas-tugas keselamatan dan lalulintas sepanjang program berlangsung. Seramai 8 orang anggota yang telah memberikan perkhidmatan diketuai pengarahnya Saripuddin Mohd Yatim.

No comments:

Post a Comment

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top