Sekiranya anda mempunyai maklumat aktiviti @ program Pakatan Rakyat di Wilayah Persekutuan, sila hantar maklumat anda di shoutbox sembang-sembang dibawah blog kami @ emailkan kepada kami di :

jabamalwp@yahoo.com

Mesyuarat Terakhir ALP Amal W.Persekutuan Sesi 2007-2009





Semalam telah diadakan satu mesyuarat Ahli Lembaga Pengarah Jabatan Amal Wilayah Persekutuan yang terakhir untuk sesi 2007-2009.

Pengarah Jabatan Amal Wilayah Persekutuan, Saripuddin Mohd Yatim telah mengumumkan didalam mesyuarat tersebut yang mana beliau akan menyerahkan kepimpinan Jabatan Amal Wilayah Persekutuan untuk sesi 2009-2011 kepada pengganti beliau yang mana Timbalan Ketua Pengarah 1, Sdr Abd Jalil Mustafa telah dicadang kepada Ketua Pemuda dan Exco Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan yang baru untuk dilantik menjadi pengarah Jabatan Amal Wilayah Persekutuan.

Saripuddin yang tidak akan mempertahankan jawatan pengarah untuk sesi 2009-2011 menjelaskan yang beliau hendak menumpukan tugas megawal keselamatan pejabat Agong PAS Jalan Raja Laut disamping telah dilantik sebagai AJK Lajnah Antarabangsa PAS Pusat. Selain itu faktor umur beliau yang telah hampir kepada umur 50 tahun menyebabkan beliau ingin berundur daripada memegang jawatan pengarah. Walaubagaimanapun beliau akan terus bersama Jabatan Amal Wilayah Persekuttuan sebagai ahli biasa.

Dalam mesyuarat itu lagi, Saripuddin mengambil kesempatan memohon kemaafan kepada semua Ahli Lembaga Pengarah diatas segala kesilapan beliau sepanjang memimpin Jabatan Amal Wilayah Persekutuan.

No comments:

Post a Comment

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top